.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
داداستان آمل خبر داد :
همکاری برخی مدیران دولتی در باند خرید و فروش نوزادان
شمال نیوز : دادستان آمل با اشاره به پلمب 2 مرکز غیر بهداشتی سقط جنین ضمن هشدار جدی به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: این مجموعه باید نظارت جدی بر مجموعه عوامل ذیربط و عملکرد و کارایی مدیران شبکه بهداشت شهرستان‌ها و کادردرمانی مراکز بهداشتی داشته باشد......

شمال نیوز : دادستان آمل از انهدام شبکه خرید و فروش نوزادان با همکاری و همراهی بعضی از ادارات دولتی در این پرونده خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ، علی طالبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل از انهدام شبکه خرید و فروش نوزادان و سقط جنین غیرقانونی در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی دریافت گزارش‌های واصله مبنی‌ بر فعالیت باندی در زمینه خرید و فروش نوزادان در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار دستگاه قضایی و عوامل اداره اطلاعات این شهرستان قرار گرفت.
 
وی افزود: بر اساس تحقیقات اولیه مشخص شد 2 کارشناس مامایی در محلی غیرقانونی به سقط جنین و کورتاژ، زایمان‌های غیرقانونی و غیربهداشتی اقدام کرده و همچنین با اعطای وجوه برای اجاره رحم و شناسایی خانواده‌های بی بضاعت فعالیت‌هایی در زمینه خرید و فروش نوزادان انجام می‌دادند و این نوزداران را در شهرهای دیگر از کشور به فروش می‌رساندند.
 
دادستان آمل از شناسایی و دستگیری اعضای این باند در این شهرستان و فعالیت آن‌ها در سایر استان‌ها خبر داد و تصریح کرد: با اعطای نیابت قضایی از سوی دادسرای استان تهران روند تحقیقاتی پرونده گسترده تر شد و با تلاش ماموران مربوطه 6 نفر از اعضای این شبکه دستگیر و 26 نفر نیز احضار شدند.
 
دادستان آمل با بیان اینکه در بازرسی از محل فعالیت غیرقانونی این افراد دو نوزاد نیز کشف شد، تصریح کرد: اعضای این باند در بازجویی‌ها به خرید و فروش 15 تا 40 میلیون تومانی نوزادان اعتراف کردند.
 
طالبی با اشاره به فعالیت‌های دیگر متهمان این پرونده افزود: اعضای این باند به اتهام تحصیل مال نامشروع، جعل اسناد دولتی و استفاده از اسناد مجعول، تهیه و تنظیم قولنامه‌های صوری برای متقاضیان دریافت شناسنامه نوزاد در شهرستان‌ها، ارسال اطلاعات کذب به مراجع ذیصلاح برای صدور شناسنامه و دریافت رشوه محاکمه خواهند شد.
 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل از همکاری و همراهی بعضی از ادارات دولتی در این پرونده خبر داد و گفت: در این راستا یکی از مدیران دولتی بازداشت و عزل شده است و تحقیقات همچنان ادامه دارد.
 
دادستان آمل با اشاره به پلمب 2 مرکز غیر بهداشتی سقط جنین ضمن هشدار جدی به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: این مجموعه باید نظارت جدی بر مجموعه عوامل ذیربط و عملکرد و کارایی مدیران شبکه بهداشت شهرستان‌ها و کادردرمانی مراکز بهداشتی داشته باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 آبان 1395
موضوع فرزند خواندگی در بهزیستی نیاز به تفحص دارد یکی از بستگان ده سال در نوبت دریافت فرزند ار بهزیستی مازندران می باشد آدمی سراغ دارم یک ماهه بچه گرفت
نا شناس 24 آبان 1395
در ادارات بهزیستی برخی شهرستانها و اداره کل گرفتن پول در قبال فرزند انجام میگیرد بجای این رییس اداره نقدی بگیرد هدایت میشود به حساب برخی مراکز و موسسات خیریه خاص واریز و کارسازی می شود
نا شناس 24 آبان 1395
فرزند مسولان یک ساعت گم بشند چکار می کنند چه برسه بچه خرید و فروش بشه
علی 24 آبان 1395
سلام شنیده شده ... دستگیر شده .... بوده اگر اینچنین باشد واقعا جای تاسف دارد که نظارت مسئولان استانی آن ضعیف بوده و یا با اطلاع بعضی ها بوده چون حتما کمیته ای برای اینکاردر استان برای بررسی و تائید صلاحیت خانواده درخواست کنند ه و هویت نوزاد وجود دارد که سیر مراحل قانونی را کنترل و در نهایت تائید یا رد میکند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.805 seconds.